Konkurs na artykuł „Jeszcze będzie pięknie, jeszcze będzie normalnie…”.
Gminna Biblioteka Publiczna w Młodzieszynie oraz Wójt Gminy Młodzieszyn Monika Pietrzyk zapraszają wszystkich, którzy piszą lub chcą się sprawdzić w pisaniu artykułów, do udziału w konkursie na najlepszą publikację pod tytułem: „Jeszcze będzie pięknie, jeszcze będzie normalnie…”.
Organizatorzy oczekują od uczestników konkursu pokazania jak radzimy sobie z pandemią, jak wpłynęła na nas i na naszych bliskich oraz jakie mamy sposoby aby sobie z nią radzić. Proszą o opisanie życia codziennego w czasie kwarantanny oraz jak wyobrażamy sobie radosny czas gdy w końcu zagrożenie minie i będziemy mogli od nowa cieszyć się normalnością.
Na konkurs należy napisać dowolną pracę w formie artykułu, felietonu, reportażu, opowiadania lub fragmentu pamiętnika lub dziennika.
Konkurs przeznaczony jest dla młodzieży pow.16 roku życia oraz dorosłych.
Najlepsza publikacja ukaże się na stronach Gminnej Biblioteki Publicznej w Młodzieszynie, stronie Urzędu Gminy Młodzieszyn, istnieje również możliwość opublikowania w lokalnej prasie.
Teksty należy przesłać w terminie do 21 maja 2021r. na adres konkurs@mlodzieszyn.pl .
Tekst powinien mieć objętość maksymalnie na 1 stronę A4 przy następujących parametrach:
-czcionka Times New Roman (rozmiar 12),
-odstępy między wierszami 1,0
– marginesy 2,5 cm.
Tytuł publikacji to „Jeszcze będzie pięknie, jeszcze będzie normalnie…” ale każdy autor może nadać swój własny podtytuł.
Wszelkie pytania prosimy kierować na powyższy adres mailowy lub pod numery telefonów: GBP – 46/ 861 66 02, kom. 798 533 216,
Szczegóły konkursu znajdziecie w regulaminie.
Rozstrzygnięcie konkursu i ogłoszenie wyników: 25.05.2021r.
REGULAMIN-KONKURSU-NA-NAJLEPSZY-ARTYKUL-PT-1 (1)
REGULAMIN KONKURSU NA NAJLEPSZY ARTYKUŁ PT.
“Jeszcze będzie pięknie, jeszcze będzie normalnie…”
§1 Postanowienia ogólne
1.Organizatorem konkursu jest Gminna Biblioteka Publiczna w Młodzieszynie, ul. Wyszogrodzka 23A oraz Urząd Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn.
2. Nazwa konkursu brzmi: “Jeszcze będzie pięknie, jeszcze będzie normalnie…” zwany dalej “Konkursem”, z wyjątkiem, że każdy autor może nadać swój własny podtytuł.
3. Konkurs jest realizowany w terminie od 7.05.2021r. do 21.05.2021r. .
4. Regulamin określa cele konkursu oraz określa prawa i obowiązki jego uczestników.
§2 Zasady konkursu
1. Zasady Konkursu określa Regulamin Konkursu, dalej zwany „Regulaminem”.
§3 Cele i przedmiot konkursu
1. Celem konkursu jest podkreślenie rozwijania wrażliwości estetycznej oraz doskonalenia warsztatu literackiego, propagowanie i rozwijanie zainteresowań publicystycznych a także popularyzowanie aktualnej tematyki środowiskowej poprzez publikację najciekawszej pracy na stronach Gminnej Biblioteki Publicznej w Młodzieszynie oraz Urzędu Gminy Młodzieszyn, facebooku i w prasie lokalnej.
2. Przedmiotem konkursu jest praca autorska w formie pisemnej, zwana dalej “artykułem”, nawiązująca do tematu wiodącego. Pokażmy jak radzimy sobie z pandemią, jak wpłynęła na nas i na naszych bliskich oraz jakie mamy sposoby aby sobie z nią radzić. Opiszmy życie codzienne w czasie kwarantanny oraz jak wyobrażamy sobie radosny czas gdy w końcu zagrożenie minie i będziemy mogli od nowa cieszyć się normalnością.
3. Praca autorska może mieć formę dowolnej pracy pisemnej: artykułu, felietonu, reportażu, opowiadania lub fragmentu pamiętnika lub dziennika. Warunkiem jest przesłanie pracy w formie elektronicznej (program MS Word, notatnik itp.).
4. Tekst powinien mieć objętość maksymalnie na jedną stronę A4 przy następujących parametrach:
-czcionka Times New Roman (rozmiar 12),
-odstępy między wierszami 1,0
- marginesy 2,5 cm.
§4 Uczestnicy konkursu
1.Konkurs adresowany jest do mieszkańców z terenu gminy Młodzieszyn;
2.Uczestnikami Konkursu mogą być osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby niepełnoletnie od 16. roku życia po uzyskaniu zgody opiekuna prawnego .
§5 Zasady uczestnictwa w Konkursie
1. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest:
1) napisanie oryginalnego artykułu w języku polskim (dalej zwanego „Artykułem”)
poświęconego tematyce Konkursu, który nie był wcześniej i nie jest przekazany do publikacji;
2) dostarczenie przedmiotowego Artykułu do Organizatora w terminie do dnia 21 maja 2021 r. roku w formie elektronicznej, w postaci dokumentu Word.
2. Artykuł powinien być dostarczony za pomocą poczty elektronicznej na adres: biblioteka-mlodzieszyn@o2.pl lub promocja@mlodzieszyn.pl w tytule wiadomości należy wpisać “ZGŁOSZENIE ARTYKUŁU NA KONKURS”
3. Wszelkie wątpliwości oraz pytania prosimy zgłaszać na podane powyżej adresy e-mail oraz numery telefonów: 46/ 861 66 02, kom. 798 533 216.
4. Uczestnik Konkursu składając swój artykuł oświadcza, że posiada prawa autorskie do artykułu i przenosi je nieodpłatnie, na czas nieokreślony i w całości na Organizatora konkursu;
5. Autorem artykułu może być jedna osoba. Prace zbiorowe nie biorą udział w Konkursie.
6. Organizator zastrzega sobie prawo publikacji zgłoszonych na konkurs artykułów.
7. Autor wraz z artykułem powinien przesłać dane umożliwiające kontakt z nim: numer telefonu, adres e-mail.
8. Członkowie komisji konkursowej, pracownicy Urzędu Gminy Młodzieszyn, Gminnej Biblioteki Publicznej w Młodzieszynie oraz kierownicy jednostek organizacyjnych nie mogą wziąć udziału w ww. konkursie.
§ 6 Rozstrzygnięcie konkursu
1. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi w terminie do 25 maja 2021r.r.
2. Zwycięzca konkursu zostanie powiadomiony o wygranej telefonicznie lub pocztą elektroniczną w przeciągu 7 (siedmiu) dni od zakończenia, na wskazany przez niego w trakcie Konkursu numer telefonu lub adres e-mail.
3. Ogłoszenie o rozstrzygnięciu Konkursu pojawi się także na stronie: www.mlodzieszyn.pl www.biblioteka.mlodzieszyn.pl oraz na facebooku.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu rozstrzygnięcia Konkursu z uwagi na ilość nadesłanych prac konkursowych, o czym niezwłocznie poinformuje uczestników, publikując stosowną informację na stronie internetowej www.biblioteka.mlodzieszyn.pl, www.mlodzieszyn.pl oraz facebooku.
6. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania Konkursu, w szczególności z uwagi na niskie zainteresowanie i brak zgłoszonych prac, względnie niski poziom merytoryczny nadesłanych prac lub przesłanie prac nie związanych z tematem konkursu. O odwołaniu Konkursu Organizator niezwłocznie poinformuje uczestników, publikując stosowną informację na stronach internetowych: www.biblioteka.mlodzieszyn.pl oraz www.mlodzieszyn.pl oraz na facebooku.
§ 7 Nagrody
1. Zwycięzcą Konkursu zostanie osoba, której praca otrzyma najwyższe oceny od Jury Konkursu.
2. Nagrodą w konkursie jest: czytnik e-booków.
3. Rozstrzygnięcie konkursu i ogłoszenie wyników: 25.05.2021r.
§ 8 Ocena prac
1. Oceny prac dokona Jury powołane przez Organizatora.
2. Jury ocenia prace “zakodowane”, przez co Jury nie ma możliwości poznania autora pracy.
3. Werdykt jury jest ostateczny i niepodważalny, tj. nie przysługuje od niego odwołanie.
4. Jury zastrzega sobie prawo do nieprzyznania nagrody w szczególności z uwagi na niskie zainteresowanie i małą liczbę prac, względnie niski poziom merytoryczny nadesłanych prac
§ 9 Prawo do zmiany postanowień regulaminu
1.Organizator zastrzega sobie, że nie ponosi odpowiedzialności za: zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych w tym siły wyższej.
2.Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie Konkursu. Nowy regulamin obowiązuje od dnia opublikowania do na stronie : www.biblioteka.mlodzieszyn.pl oraz www.mlodzieszyn.pl.
§ 10 Postanowienia końcowe
1.Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez organizatora danych osobowych uczestnika zgodnie z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
2. Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z przekazaniem do nich praw autorskich na rzecz Organizatora.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnego wykorzystania w celach promocyjnych nadesłanych do konkursu prac, zostaną one eksponowane w formie wystawy pokonkursowej w siedzibie biblioteki , na stronie internetowej i na Facebooku.
4. Decyzje Organizatora Konkursu oraz Jury mają charakter ostateczny i nie przysługuje od nich odwołanie.
5. Przystąpienie do udziału w Konkursie jest jednoznaczne z przyjęciem warunków Regulaminu.
6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
7. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia i obowiązuje do czasu zakończenia Konkursu.
OŚWIADCZENIA
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich osób oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) w celach przeprowadzenia konkursu „ Jeszcze będzie pięknie, jeszcze będzie normalnie…” i promocji.
Oświadczam, że wyrażam zgodę na wykorzystanie danych osobowych uczestnika, zgodnie z RODO, w celu przeprowadzenia konkursu, w tym publikacji list konkursowych, protokółów pokonkursowych, dyplomów i podziękowań oraz promocji.
Oświadczam, że w/w dane są udostępniane dobrowolnie oraz z wiedzą o przysługującym prawie do wglądu, uzupełnienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia.
Oświadczam, że zapoznałem/-am się z Regulaminem konkursu „ Jeszcze będzie pięknie, jeszcze będzie normalnie…” oraz akceptuję jego warunki.
Oświadczam, że wyrażam zgodę na wykorzystanie zdjęć, nagrań i materiałów multimedialnych zawierających wizerunek osób biorących w w/w wydarzeniu.
……………………………………………………………………………………..
( data i podpis pełnoletniego uczestnika lub opiekuna )
KARTA ZGŁOSZENIA
KONKURSU
„ Jeszcze będzie pięknie, jeszcze będzie normalnie…”
Imię i nazwisko uczestnika: ……………………………………………………………………………………………….
Temat pracy: ……………………………………………………………………………………………………………………..
e-mail: ……………………………………………………………………….. telefon ……………………………………………
…………………………………………………………………….
( data i podpis pełnoletniego uczestnika lub opiekuna)